Review : O noua descoperire !

10:42

 




Buna fetelor ,

Ce mai faceti ? A venit Mos Nicolae ? Eu am primit cel mai drăgut cadou , insă nu despre asta vreau sa va vorbesc in postarea de azi . Am iesit la cumparaturi , impreuna cu prietenul meu , mai exact în Egros Iași si am gasit produse de la Essence . Bineinteles , ca nu am avut cum sa nu ma opresc si sa fac cateva swatch-uri la fardurile lor pe care nu le încercasem pana acum .

Am ramas foarte placut surprinsa de cat de pigmentate sunt aceste farduri . Mi-am achizitionat un singur fard, dar am de gând sa mi le cumpar pe toate cat de curand ! <3


Eu am luat nuanta 01 - snowflake , care este o nuantă superba de highlight !



Textura acestui fard este una foarte cremoasa , foarte soft si nu mai spun cat de pigmentat este pentru ca asta puteti observa din poze. Nu este prafos , poate fi folosit atat pentru zona interioara a ochiului , sub spranceana, cat si pe toata pleoapa . Poate fi folosit chiar si ca iluminator pentru fata , fiind potrivit mai ales pentru persoanele cu tenul mai albicios , insa poate fi utilizat si de persoanele cu un ten de culoare medie . 
Recomand acest fard , am ramas foare surprinsa de calitatea lui , iar alaturi de un primer cred ca va rezista destul de mult . Va las cu swatch-urile pentru aceasta nuanta si o sa revin cat de repede cu celelalte ! 

Voi ati incercat ceva de la ei ? Daca da , ce ?

Va pup ! :*


 


You Might Also Like

4 comentarii

Un produs Blogger.