Rutina mea de ingrijire a tenului

11:42




Buna fetele, 


Astazi vin cu un nou post  , pana acum ati observat , produse de make-up tot folosesc , insa acestea trebui indepartate cumva , nu ? Tenul trebuie lasat sa respire , trebuie curatat corespunzator .

Un pas important pentru ca un machiaj sa arate impecabil este sa curatam , sa tonificam tenul inainte . Altfel se aseaza un machiaj pe un ten curat, ingrijit , nu se strange , nu apare efectul de masca .

In rutina mea de ingrijire a tenului , mai exact de curatat tenul folosesc doar 2 produse : Garnier Micellar Cleasing Water si Elmiplant Lotiune Tonica .



Inainte de a incep un machiaj sau seara inainte de culcare , cand vreau sa indepartez tot machiajul de pe fata , incep cu apa micelara de la Garnier . Aplic produsul pe o discheta demachianta , dupa care il presez pe piele . Nu necesita frecare sau clatire . Indeparteaza machiajul , impuritatile fara prea mult eforta din partea mea , ma ajuta sa imi curat foarte bine tenul . Eu avand tenul foarte uscat am cautat un produs de indepartare a machiajului care in acelasi timp sa imi si hidrateze piele , iar acesta isi face treaba foarte bine , piela ramane catifelata , ca fundul unui bebelus :)) .



Dupa ce am terminat cu indepartarea machiajului si curatarea tenului , trecem la toniferea si revitalizarea acesteia . Pentru asta folosesc lotiunea tonica de la Elmiplant , pntru ten uscat / sensibil . Tot cu o discheta aplic produsul pe piele . Are un miros foarte placut , iar in caz ca au mai ramas ceva impuritati (putin probabil ) aceasta le indeparteaza . Pielea ramane fina si catifelata !

Voi ati incercat aceste produse ? Ce parere aveti ?
 De acum ma gasiti si pe youtoube : Lupu Ioana channel

You Might Also Like

0 comentarii

Un produs Blogger.