Review : Makeup Revolution Iconic 3 Palette

11:54




Buna fetelor,

De data asta vin cu un review la o paleta de farduri , cea de la Makeup Revolution Iconic 3, pe care am comandat-o de pe Aoro, in urma cu aproximativ o saptamana. Voiam sa fac acest review mai devreme , ca o prima impresie, insa nu am avut timp.

Pretul acestei palete a fost de 30 de lei, era la o oferta, dar acum se gaseste la 38 de lei .
Dupa cum am spus , paleta este a celor de la Makeup Revolution, iar daca mai sunt printre voi care nu au auzit inca de ei , o sa va spun ca este o firma cu produse de makeup foarte abordabile ca pret.

Paleta contine 12 farduri si se spune ca ar fi dupe pentru paleta Naked 3 . Fardurile sunt destul de pigmentate, tinand cont de faptul ca este destul de accesibila , mai ales pentru un incepator in ale machiajului aceasta paleta va fi de nadejde .

Paleta contine 3 farduri mate, iar restul ori au un finish sidefat ori unul mai satinat .
Culorile sunt foarte frumoase , de la primul fard , care este un fard mat , perfect pentru iluminatea zonei de sub spranceana , pana la ultimul fard, care este un mov cu tenta spre gri  foarte inchis , cu sidef .

Am facut si swatch-uri si o sa vedeti in pozele urmatoare mai bine cum arata fardurile si cat sunt de pigmentate si bineinteles vor urma si machiaje cu aceasta paleta .

Daca doriti o parere despre cei de la Aoro si cat de repede vine comanda , spuneti-mi in sectiunea de comentarii si voi face .

Va pup ! :*














You Might Also Like

2 comentarii

  1. Buna, Ioana! Nu stiam de firma asta, dar am aflat acum ca a aparut destul de recent. Swatch-urile arata foarte bine si deja am pus ochii pe una sau doua palete de la ei de pe aoro. Mi se par foarte budget-friendly si versatile pentru a experimenta cu diferite look-uri. Multumesc de tip! Succes la postat cat mai mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult pentru mesaj ! Ti le recomand cu drag ! Astept cu nerăbdare parerea ta , atunci cand iti vei achiziționa paletele de la ei ! Pupici 💋

      Ștergere

Un produs Blogger.