Bunatati de la Melkior !

12:35




Buna ,

Acum ceva timp(aproximativ 2 saptamani ) am postat pe pagina mea de facebook (pagina mea ) o poza cu bunatatile pe care le-am primit de la Melkior . Mai exact, Alexia m-a contactat pentru a-mi trimite un mic cadou de ziua mea (care va fi in curand ) si cum as fi putut refuza aceasta oferta ?

Pana acum de la Melkior am incercat doar fardurile , care imi plac si despre care nu o sa va zic prea multe acum , dar o sa va las un link catre clipul despre ele ( Review farduri Melkior ). Mi-am facut o parere despre produsele pe care le-am primit si m-am gandit sa o impartasesc cu voi .


  1.  Prima chestie pe care am vazut-o a fost aceast oglinda cu un mesaje foarte dragut " Live your dream " . Este o oglinda mica , numai buna de aruncat in geanta si de folosit la nevoie . 
  2. Un alt produs care mi-a atrat atentia a fost rujul , eram atat de curioasa de nuanta lui , dar dupa ce l-am desfacut am ramas putin dezamagita . Este o nuanta de roz foarte vibranta(in poze arata a rosu' dar va asigur ca e foarte roz) ,
    foarte potrivita pentru aceasta perioada din an ,dar din pacate genul de nuanta pe care nu prea o port  . Lasand la o parte nuanta , textura rujului este una foarte placuta, este cremoasa , hidrateaza buzele , iar culoarea este foarte opaca . Nu este complet mata , dar nici lucioasa , are o textura super faina si sunt singura ca daca ar fi fost alta nuanta m-as fi indragostit de acest produs . Am incercat sa il aplic intr-un strat foarte subtire si mi-a placut rezultatul , da o culoarea subtila buzelor .


  3. Urmatorul produs este un fard mov. Acest fard are o textura diferita de cele pe care le-am incercat pana acum , nu este mat , dar nu este nici sidefat(nu are particule sclipicioase ) , este pur si simplu un fard superb . Nu este prafos ca celelate , se aseaza foarte frumos si este si foarte pigmentat . Am facut poze si cu blit si fara , cu fardul umed (cand am obtinut o textura mai metalica a lui ) si cu fardul uscat .



 4. Ultimul produs , dar nu cel din urma ( cei din urma vor fi cei dintai si alte texte de genul ) spray-ul de fixare al machiajului , de care sunt absolut indragostita!! Fixeaza machiajul , il prelungeste , ia aspectul ala de pudra , de incarcat . Chiar imi doream sa incerc acest produs si cand am vazut ca mi l-au trimis am fost cea mai fericita ! Daca ati inceput sau vreti sa incepeti o cariera in make-up , va recomand acest spray ! Super super ! 


Si ca o mica incheiere , vreau sa le multumesc celor de la Melkior pentru produse ! 
Voua pentru ca ati citit acest articol ! sa dati o fuga la ei pe site http://www.melkior.ro/  pentru ca au produse foarte interesante.
 Nu uitati ca mai nou am si un canal de youtube (click) . 
Pentru colaborari am o adresa de email usor de tinut minte (am cautat-o pentru ca nu am tinut-o minte..shh) : lupuioana25@yahoo.com
Si bineinteles.. ne vedem data viitoare ! Pupici 





You Might Also Like

0 comentarii

Un produs Blogger.