Un prim salut !

02:44

Buna dragelor ,

Aceasta este prima mea postare și sunt foarte entuziasmată de faptul că m-am hotarat in sfârșit sa-mi creez un blog . Sunt pasionata de beauty , mai exact de make-up , dar si de tot ceea ce inseama frumos . Ce așteptări am de la acest blog ? In primul si primul rand doresc sa imi fac multe prietene si sa împărtășim experiențele noastre cu diferite produse , site-uri , parfumuri , magazine , haine , etc .

Ca prima postare asi vrea sa va împărtășesc câteva lucruri despre mine , astfel sa ne cunoaștem mai bine , așteptând bineînțeles să aflu și eu la rândul meu , mai multe despre voi. Încep prin a vă spune că numele meu este Lupu Ioana , am 19 ani , si sunt din Târgu Neamț,, un orășel micuț, dar cu foarte multe locuri de vizitat , un loc liniștit si primitor .

Voi încheia aici postare asta , spunându-va  ca ne vom revedea foarte curând cu un review , dar mai multe veți afla la timpul potrivit .

Vă pup !







You Might Also Like

9 comentarii

  1. Ai un ten foarte curat , ce produse folosesti ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ! Sincer nu prea folosesc așa multe produse ! Folosesc o masca de curățare o data , de doua ori pe saptamana si nu uit sa ma demachiez in fiecare seara si dimineata , indiferent daca am folosit machiaj sau nu in acea zi .

      Ștergere
    2. Dar fondul de ten ? Mie imi apar cosuri de la orice fel de fond de ten , ar fi mai bine daca as folosi o crema bb ?

      Ștergere
    3. Eu folosesc revlon colorstay si nu am avut probleme de nici un fel . Poti încerca cu bb cream , daca vrei o acoperire mai mica

      Ștergere
    4. Esti din targu neamt ? Cauta-ma pe Facebook si daca vrei poti veni la mine sa incerci fondul asta de ten .

      Ștergere
  2. Nu, sunt din Piatra Neamt , multumesc oricum :* mult succesc cu blogul !!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.