Cosmetiq shop : Wishlist

13:08

Buna fetelor ,

In postul de astazi vreau sa va vorbesc despre un site . Am primit un mail , in care am fost anunta ca site-ul http://www.cosmetiq.ro/ organizeaza un concurs pentru bloggeri .

De aceea am de gand sa vorbesc putin despre ei , despre produselor lor si un wishlist pe care mi l-am creat .

Site-ul are produse de machiaj , de la primere si fonduri de ten , pana la produse de sprancene, gene false si multe altele , pe care le puteti descoperi printr-un simplu click .

Ceea ce m-a atras in primul rand de la ei de pe site a fost acest fond de ten de la Estee Lauder , de care am auzit numai lucruri bune .

Pentru toate tipurile de ten

Un fond de ten usor ce pare invizibil, nu lasa nici o urma
Formula ultra fluida se intinde perfect si nu lasa tenul uleios














Ceea ce imi lipseste in momentul de fata sunt tot 2 produse de fata si anume un concealer si o pudra matifianta , care sa imi fixeze machiajul si sa il faca sa reziste intreaga zi . Eu le-am ales pe acestea 2 , dar sunt foarte multe variante , de unde puteti alege produsele potrivite pentru voi .




Ce m-a atras cel mai mult la acest concealer este descrierea lui de pe site  :
Corectorul contine 100% acid hyaluronic .Un corector lichid care corecteaza si acopera imperfectiunile si roseata .
8 ore de intensa hidratare .
Cearcanele si imperfectiunile sun vizibil acoperite iar tenul arata fara defecte .






Pudra compacta Silk Edition acopera imperfectiunile si matifiaza tenul, lasandu-l fara defecte .
Are o textura matasoasa , formula inovatoare ofera senzatia de confort , lasand pielea sa respire.
Este prevazuta cu oglinda care se roteste la 360 de grade si un burete moale , pudra fiind foarte usor de folosit pe parcursul intregii zile.


Si pentru ca stiti ca sunt absolut indragostita de produsele de sprancene , ultimul produs care l-am pus pe lista mea de dorinte nu are cum sa nu fie un produs de sprancene .


TOUCH 
- Marker dublu pentru sprancene -
Waterproof, rezista 48 ore
Marker dublu pentru conturat sprancenele cu 2 capete , unul subtire si unul mai gros






Voi ati mai auzit de acest site  ? Ati comandat de la ei ? Daca da , astept parerile voastre in comentarii :*

Nu uitati ca am si un canal de youtube si ma puteti urmari si acolo ma gasitit la numele de Lupu Ioana 

Pupici :*

You Might Also Like

0 comentarii

Un produs Blogger.