Giveaway!!

01:30

Buna fetelor, 

Ce mai faceti ? Astazi am o surpriza pentru voi , un mic giveaway . 
Premiul va contine doua produse de machiaj de la Elf . 
Ce trebuie voi sa faceti ? E foarte simplu : 
1. Dati share post-ului pe orice retea de socializare cu tag-ul #beyondbeautygiveaway
2.Trebuie sa aveti un cont pe google, pentru a vedea cine e posibila castigatoare si sa lasati un comentariu cu ce produse ati mai folosit de la elf (daca nu ati folosit ,ce ati vrea sa incercati ?) si pe ce retea de socializare ati postat  . 
Una dintre voi va fi norocoasa si va castiga cele 2 produse . 
Termenul limita : 20/08/2015 
Va pup :* 

You Might Also Like

17 comentarii

  1. Nu ne dezvalui produsele?

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa folosesc un corector si un set de pensule . Am distribuit pe facebook,te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Nu am folosit nici un produs de la elf, dar mi-as dori sa folosesc un set de pensule. Am distribuit pe facebook. Multa bafta cu blog-ul!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, pana acum am folosit multe produse de la elf precum creioane de buze , rujuri, palete ...pentru ca sunt foarte bune produsele si sunt si la preturi accesibile .De aceea imi si doresc sa castig , iubesc elf .
    Am distribuit pe facebook .
    Mult succes in continuare cu blogul.

    PS : acesta este contul prietenului meu, eu sunt horvat mihaela . (sper ca nu e vreo problema)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna , Mihaela ! Nu este nici o problema , multa bafta !
      Pupici :*

      Ștergere
  5. Buna! Fb: Adina Roz share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1457126364615369&id=100009540574194 Sunt familiarizata cu produsele Elf, imi place iluminatorul, dar si corectorul lor. Sunt tentata de o trusa de machiaj cu multe nuante de fard!

    RăspundețiȘtergere
  6. fb-tender carmen marilena,share-https://www.facebook.com/tender.carmenmarilena/posts/1203499853000550?pnref=story.Eu mi as dori sa incerc ceva pentru ten,un fond de ten si ceva pentru buze,un lip gloss.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lav Iniia.
    Am distribuit pe facebook.
    Nu am mai folosit produse de la Elf, dar as vrea sa incerc un fond de ten si probabil cateva pensule.
    Foarte frumos blogul. Mult succeees in continuare :*`

    RăspundețiȘtergere
  8. Popa Nina Iustina
    Am distribuit pe Facebook,imi place foarte mult cum te machiezi,nu am folosit niciodată Elf dar as dori sa încerc niste farduri de ochi gen negru, crem, maro sau un fard de sprâncene��
    Mult succes in continuare,ai talent��❤

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.