Review: Sleek Matte me

05:27

 

Buna fetelor ,

In postarea de astazi , va voi vorbi despre rujul lichid cu uscare mata de la Sleek . De care sunt indragostita , dar trebuie sa recunosc ca exista si cateva minusuri pe care vi le voi dezvalui imediat . 

In primul rand , tin sa va spun ca eu am nuanta Birthday Suit , care este o nuanta de nude-mov foarte frumoasa , de genul asta de culori sunt eu atrasa . Aplicatorul este unul obisnuit , dar pentru o aplicare si mai precisa puteti folosi o pensula speciala pentru buze . In caz ca nu detineti una , puteti pur si simplu sa folosesti un corector si sa corectati eventualele greseli.

Ambalajul produsul m-a atras foarte mult , este asa fancy, mai mai ca l-as pune in vitrina :))



L-am folosit atat de mult , incat am mai ramas cu foarte putin produs in acest tub . Eu il foloseam atat singur , dar si in combinatie cu alte rujuri ,  pentru a deschide un ruj care era destul de inchis sau pentru a obtine acel efect de ombre . Din acest punct de vedere, acest ruj isi facea foarte bine treaba , avand numeroase intrebuintari .

Unul dintre minusuri este faptul ca el este destul de uscatel si daca nu folosesti un balsam inainte si nu iti exfoliezi bine buzele , vei avea acel aspect neplacut de buze uscate si se vor vedea mici cojite inestetice .

Un alt minus este rezistenta . La acest capitol nu sunt foarte hotarata. In unele zile ma tinea pana la 6-7 ore , iar in altele dupa 2 ore deja imi ramanea numai conturul . Cred ca depinde foarte mult si de cat de mult mananci in timpul asta sau cata apa bei .

La capitolul transfer statea destul de bine , cand il aplicam sau cand pupam , nu se transfera absolut de loc . Dar daca mancam si intra in contact cu ulei sau apa , lasa urme peste tot (pahar, servetel , etc. )

Overall , el este un ruj destul de bun pentru pretul pe care il are , culoare este foarte frumoasa si cu siguranta ca o sa-l recumpar . Nu ma fac pe mine niste minusuri , sa renunt la el asa usor :))


Voi ati incercat acest ruj ? Ce alte nuante aveti si va plac ?


Vreau sa va reamintesc ca acum am si un canal de youtube si ca va astept si acolo sa ma urmariti ! Numele de pe canal este : Lupu Ioana

https://www.youtube.com/channel/UCFwXTdOyXgUZxSeon7GKKyQ?spfreload=10

http://www.cosmetiq.ro


You Might Also Like

0 comentarii

Un produs Blogger.