Review : Melkior farduri si swatch-uri

08:49









Buna fetelor  ,

Astazi va vorbesc despre fardurile de la Melkior , de care pot spune ca sunt absolut indragostita ! Nu o sa va spun foarte multe , o sa va las pe voi sa le descoperiti din pozele si swatch-urile realizate de mine !

Cum era oferta aceea cu paletele ( daca iti cumperi 6/12/24 farduri primesti si paletele de 6/12/24 locuri ) nu am ezitat si am dat o comanda pe Melkior . Eu am ales 6 farduri , pentru inceput ( nu mai folosisem si voiam sa vad mai intai daca este ceva de capul lor )

M-am indragostit de ele , sunt foarte pigmentate si rezista foarte mult pe piele ! Iar culorile sunt superbe !

Cu siguranta voi mai comanda de la ei  !

Va pup !

P.S. : O sa urmeze si un video cu un machiaj realizat cu aceste farduri !











You Might Also Like

4 comentarii

Un produs Blogger.