Farmec - Ulei leave-in

11:46




Buna fetelor,

 Astazi am pentru voi un review la uleiul de par de la Farmec,din gama Argan Plus,despre care zic eu ca mi-am format o parere ,desi il folosesc doar de aproximativ 2 luni.Cum de am incercat fix acest produs ? Pai incep prin a va spune ca eram in cautare de un ulei de par care sa imi "imblanzeasca" podoaba capilară .  Ma confrunt cu un par uscat , lipsit de strălucire , cu varfuri  despicate  , având nevoie de o îngrijire mai atenta , asa ca atunci cand am vazut acest produs , l-am si  cumparat , mai ales ca are un ambalaj atat de sleek . 

 Nu am sa va spun ce se presupune ca va face, ci ce face acest ulei , deoarece daca doreati sa va informati despre el intrati direct pe site-ul celor de la Farmec , insa aici veti afla o parere sincera despre produs. 

Ce imi place la el este faptul ca are o pompita , ceea ce il face foarte usor de utilizat si foarte practic. Deci, daca sunteti adepta produselor ce contin pompita , acesta este produs perfect pentru voi , dar totusi nu asta este cel mai important lucru , ci ce rezultate ce le vom vedea in urma folosirii lui .

 Este un ulei leave-in , adica il aplici pe parul uscat si nu il speli . Nu trebuie sa va faceti griji de faptul ca parul va ramane uleios , ca nu se va intampla asta, ba din contra va ramane moale, matasos si usor de pieptenat . Nu va imaginati ca nu veti mai avea varfuri despicate sau ca va repara parul deteriorat , pentru ca acest lucru nu se va intampla , insa va va "cuminti" firele de par , iar parul va avea o stralucire aparte (nu genul acela de stralucire ca si cand ar fi gras, ci stralucire de par sanatos). 

Eu folosesc acest produs dupa ce imi indrept parul cu placa si pot spune ca acest produs imi tine parul indreptat foarte mult timp , ba chiar ajung sa folosesc placa doar de doua ori pe saptamana, dupa ce fac baie . 
Il folosesc pe parul uscat , pun doua picaturi in palma , dupa care incep de la varfuri spre radacina (  eu am parul foarte uscat , dar daca aveti parul gras puteti evita zona scalpului ) .

 Sunt foarte multumita de cum acest produs imi lasa parul si cum se simte cand il ating. Imi place foarte mult si mirosul , fiind unul placut , nu foarte puternic , dar care se simte si dupa 2-3 ore de la aplicarea produsului . Nu este un produs care face minuni , insa este un produs care imi place foarte mult , cu ajutorul caruia pieptanatul nu mai este un chin , parul ramane moale si stralucitor, varfurile sunt ordonate si da un aspect de par ingrijit .

 Va recomand acest produs din toata inima , nu aveti nimic de pierdut , doar de castigat , daca va confruntati cu un par rebel si care nu vrea sa va asculte , acest produs poate fi unul cheie in rutina voastra zilnica de ingrijire a parului .

Pretului uleiului a fost de  28 de lei de la un plafar , insa il puteti gasit pe site-ul celor de la Farmec  alaturi de celelalte produse din gama Argan plus .

 Voi ati incercat acest produs ? Ce parere aveti despre el ? 

 Va pup si astept sugestiile voaste !

 x0x0

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Si eu folosesc acest ulei si intr-adevar isi merita banii. Hidrateaza varfurile si miroase super! Recomand!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a ajutat mult review-ul tau, am fost ieri si l-am cumparat si pot apune ca isi face treaba.
    Ai putea face un review produselor de elf? Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.