Review : Elf brow kit

06:10



Buna fetelor ,

Astazi am pregatit pentru voi un review la kitul de sprancene de la Elf . Il folosesc de foarte mult timp , cu acest produs am invatat sa imi aranjez si sa imi definesc sprancenele .

Kitul contine o ceara cu care se pot defini sprancenele si o pudra cu pigment de culoare . Consider ca este kitul perfect pentru incepatoare . Nuanta pe care o am este dark , insa tin sa precizez ca pudra este prea deschisa pentru mine si are subtonuri calde , de aceea nu o pot folosi . 

Ceara este destul de pigmentata, dar daca doriti un aspect mai bold al sprancenelor , trebuie sa insistati . Un alt lucru care l-am observat la ea si care il caut la produsele de sprancene este sa aiba o rezistenta destul de buna la apa , iar aceasta ceara a trecut cu bine testul cu apa . Va recomand sa folositi peste ceara un fard potrivit culorii sprancenelor voastre , pentru a da un aspect mai bogat si pentru a prelungi durabilitatea .

Cand am achizitionat acest produs nici nu stiam cum sa il folosesc , am avut foarte multe incercari esuate , dar cu timpul , exersand , am invatat cum sa imi conturez sprancenele cat mai bine si in acelasi timp avand un aspect cat mai natural .

Am facut si swatch-uri si o sa le atasez in cele ce urmeaza , dar nu inainte de a va spune ca acest produs costa 22 de lei , dar se gaseste adesea la reducere ajungand la pretul de 14,3 lei ( un pret accesibil tuturor ) .

Imi place foarte mult acest produs si vi-l recomand din suflet celor ce va doritit sa invatati cum sa va definiti sprancenele , consider ca este un produs bun , pentru a exersa si experimenta . Nu are rost sa cumparati din prima un produs professional , fara a sti cum sa lucrati cu el sau fara a avea putina experienta . Swatch-uri si poze cu sprancenele mele voi atasa in cele ce urmeaza  . Daca aveti nelamuriri sau intrebari nu exitati sa mi le adresati ! :*


Va pup !
P.S : Am adaugat si un clip video ! Este primul meu clip video , deci fiti blande , inca lucrez la asta :))
 
 

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Te-ai gandit la un vblog ? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că m-am gandit , camera am să filmez , însă nu știu ,ceva ma oprește , poate si faptul ca acesta nu este atat de mult cunoscut si apreciat la noi .. :*

      Ștergere
  2. Poti folosi kit-ul daca nu te dai cu fond de ten?

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele de pe produsecosmetice.ro sunt bune?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, ai putea să îmi spui de unde îti cumperi fondul de ten? De pe internet sau dintr-un loc anume? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.