Cu sau fara machiaj ?

04:29


Buna fetelor ,

Sunt asa entuziasmata de aceasta postare si abia astept sa o impartasesc cu voi .
 Din joaca sau din curiozitate mi-am scos toate produsele de make-up si am inceput sa imi machiez doar jumatate din fata . Pe parcurs mi-am dat seama ca sunt fete care sunt nesigure pe ele sau care nu pot iesi din casa fara sa se machieze . Ceea ce vreau sa va spun este ca nu trebuie sa fiti jenate de voi si nu este nevoie sa purtati machiaj pentru a va simti bine in pielea voastra .
Fiecare e frumoasa in felul ei si acest lucru se poate vedea cu sau fara machiaj . Intradevar acesta evidentiaza frumusetea naturala si ne scoate in evidenta trasaturile .
Stiu ce simtiti , machiajul ne face sa avem incredere in noi , sa ne simtit frumoase . Eu una nu am o problema in a nu purta machiaj , ma simt foarte bine in pielea mea . Dar cand ma machiez ma simt si mai frumoasa si simt ca pot cuceri lumea :)) (glumesc )
Vreau sa va spun ca indiferent daca alegeti  sa va machiati sau nu, sa o faceti pentru ca asa simtit voi , nu pentru ce spun ceilalti ! Sa nu fiti demoralizate daca intr-o zi ati ales sa nu puneti nici macar un strop de fon de ten pe fata si ati iesit in oras si cineva a spus ceva jignitor la adresa voastra , inseamna ca nu ati avut atitudinea potrivita . Totul vine din atitudine, nu din machiaj . Daca voi va simtit frumoase , nimeni nu poate sa spuna ca nu sunteti !

Am facut cateva poze la scurta mea joaca si va las pe voi sa analizati rezultatele . Diferenta este mare , insa cu machiaj sau nu , suntem frumoase !
Va pup ! :*


Si daca va jucati si voi nu uitati sa imi lasati poze pe facebook !





You Might Also Like

16 comentarii

  1. Esti frumoasa oricum ! :*
    Ioana, ai putea sa imi recomanzi un primer bun pentru pleoape ?
    Si pudra pe care o folosesti..
    Te pup ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! La melkior este un primer pentru pleoape , insa ti-l recomand pe cel de la too faced , este putin mai scump , dar esti sigura de el :))
      Folosesc pudra pulbere de la rimmel ! Pupici :* :*

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet ! :* Si ce pensule folosesti ?

      Ștergere
  2. Ce fond de ten folosesti? Il recomanzi pe cel de la Elf? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosesc revlon colorstay . Nu pot sa imi dau cu parerea despre fondul de ten de la elf ( pentru ca nu l-am folosit ) insa din ce am auzit , nu l-as recomanda .

      Ștergere
  3. Dar poti sa imi spui te rog pe care mai exact de la revlon il folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel pe care scrie 24h sau celalalt?

    RăspundețiȘtergere
  5. Poti sa imi spui si nuanta, te rog frumos?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cauta-ma pe Facebook si iti spun tot . De unde sa il cumperi , in functie de tenul tau . Multumesc !

      Ștergere
  6. Mi-am cumparat si eu un Revlon Colorstay for dry skin, dar imi lasa urme pe fata. Tu te-ai impacat cu el de la inceput?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei . Da eu m-am impacat de la inceput cu el , nu am avut probleme . Orice fon de ten as incerca mereu ma intorc la el ! La ce te referi cand spui ca iti lasa urme ?

      Ștergere
  7. Se vede uscat pe fata, nu stiu care e problema, poate tenul meu e de vina..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca sa il aplici cu in buretel umed pentru a-l face mai light

      Ștergere

Un produs Blogger.